Monday 26 May 2008

hari rentung sedunia..

sukan ini disertai oleh semua kampeni dibawah UEM Group..

dengan semangat berkobar2, aku tiba seawal jam 8 pagi, tp rupanya event aku (4 x 400m) pukul 5 petang.. cehhhhhhhhhhh... dan hasilnya, muka aku dah dibakar oleh panas mentari pagi itu.. panas kul 10 pagi macam kul 12.. huhu..

meh kita tgk hasil dari kehadiran aku di stadium bkt jalil pada hari itu..

Together We Eye For Glory..

panehhh.. huhu..

team futsal yg turut serta dalam perbarisan..

sawan gambar ketika perbarisan..

team UEM land yg bersweater tgh2 panas..
seb baik depa menang acara perbarisan tu..

yeah.. mari melambai kepada peminat..

video larian obor ditayangkan.. obor dibawa 'lari' dari Perlis smpai ke Johor.. mmg lawak btol la video ni.. bleh plak org bawak obor singgah RnR mkn nasik lemak dulu sambil akak cleaner tolong pegang obor tu.. haha.. lawak gila..

siap lari kt highway utara selatan lagi tuh.. pandai tul depa ni berlakon.. snap utk 10 saat je.. hahaha..

maskot2.. kuda kepang pon ada.. aku xtau apa kaitan kuda kepang dalam sukan ni.. huhuhu..

pancaragam dari bebudak skolah VI.. mmg bes..

maskot UEM builders, encek Bob the Builder yg mukanya aneh sket..

tudia insan disebalik kepala Bob the Builder.. haha..

time ni tgh gelabah bewak sbb event aku dah nak tiba.. hohoho..

yaa.. mari berjalan ke garisan permulaan ya adik2..

acara pon tamattt... sapa menang? mari kita lihat sat lagi..

dengan sprinter kampeni.. laju btoi dia lari.. no 3 utk 100m, no 2 utk 200m..

baru aku tau yg tgh menge'peace' tu umor dia 35 tawon sbb dia masuk acara 100m utk veteran.. aku ingat 23 taun.. hohoho..

rupanya depa ni lagi sawan dari classmet aku kt uitm dulu.. haha..

member lama aku dan masitah, Dian.. masa skolah menengah kami sama2 jumpa masa wakil bola baling skolah masing2.. masuk itm, wakil fakulti masing.. skrg dah kerja, wakil kampeni masing2 plak.. hehe..

ini la team 4 x 400m..

the team managers.. terkulai lepas event tamat.. kesiannn..

jengjengjeng.. no 2 pon jadi la..

kedudukan keseluruhan..

ckp saja x guna.. bukti adalah lebih penting.. hehe..

malam ada dinner plak.. makan jgn tak makan..

baju biru tu president kelab sukan kampeni aku..

sawan lagi.. hehe..

sekian laporan saye yg rentung utk kali ini..
zasssssss...

>> bila gaji nak masuk ni.. huhuhu..

No comments: