Sunday 4 May 2008

jodoh?

owh.. giler ah ding dong ngan tajuk gitu.. bukan niat aku utk mengata kt diri sendiri, tapi saja suka2 nak buat tajuk ni.. dah nama blog aku, aku punya suka la weiii.. (versi tak mesra alam)

semalam, pi majlis pertunangan hezlin dan bob.. alhamdulillah akhirnya mereka bertunang jua (blom slamat lg ni sbb blom kawen.. hehe..) setelah sekian lamanya bercinta - gaduh - putus - affair - sambung blk - affair lagi - gaduh - blabla.. dan akhirnya tertutup jua persoalan utama iaitu "dengan siapakah akhirnya elin akan bersama?".. kwangkwangkwang.. nmpk sgt ke elin byk skendel? hahaha.. opp.. sori elin.. terbongkar citer plak.. tp, insyaAllah bob tu la jodoh si elin..

siang tadi, ke kuala selangor.. kenduri kakaknya si angah.. walaupon suaminya nmpk agak berumur sedikit.. tp alhamdulillah.. sampai jua jodohnya setelah berkenalan - bertunang - putus tunang - sendirian - dikenalkan - bertunang.. dan akhirnya disudahi dgn lafaz akad nikah yg sah.. tidak kira siapa pon pilihannya, semoga orang itu akan menjadi insan yg akan melindunginya sepanjang hayat..

malam ini, makndak aku datang.. pulang bersama emak yg turut serta dalam rombongan meminang.. anak makndak aku = cousin aku, seorang lelaki dan juga sebaya dgn aku.. telahpon bertunang tadi. akhirnya.. setelah belajar - belajar - belajar - belajar - sambung master plak lagi.. bertunang jua beliau akhirnya.. diam2 ubi berisi rupanya.. hehe..

tadi, satu soklan ditanya kepada aku..
"nak dicarikan ke.."

"no, thanks..."

sekian.

>> lek2 lu.. sak2 kok lu.. haha..

No comments: