Monday 2 July 2007

Selamat Pengantin Baru, Encik Anas..

Semalam kenduri Anas. Nama betul dia Mohd Nazri, nama tipu, Anas.. tah camner bleh dapat nama tu.. nama tipu dia yg lain ialah Zed Zaidi sbb muka dia ala2 pelakon sembilu bersiri2 tu. aku kenai dia sejak praktikal kat QS Firm masa sem 5 diploma dulu.. dia dah kerja kat tempat aku pektikel tu. aku masuk degree, dia benti kerja dan sambung degree sama ngan aku. sbb tu kitorg sekelas..

wife beliau dah kerja kat MBSA. so, venue kenduri pon kat wisma mbsa..

anas berposing ngan wife..Anas dan wife..

makan pula..Pengantin lagi..

dengan classmates yg hadir..hadirin hadirat yang dikasihi..

dah kena sawan gambar..masih nak bergambar di pintu gerbang walaupon tak nmpk.. hehe..


ada lg gambar lain.. aku upload kat fotopages bqs..

>> next is cikpid.. cikpid dah mula cuak2 ayam.. hehe..

No comments: