Tuesday, 31 July 2007

Kekasih Gelapku

aha.. aku dah mabuk ngan lagu endon plak skrg.. sementara aku hampir muntah mengisi 2 tender kerajaan ni, sesekali aku layan lagu2 ni.. ni lagi 1 lagu jiwang yang bleh noma tangkap lentok.. (saje2 petik nama ni..) hehehe.. aku nak dedicate kat kekasih gelap aku yg namanya dirahsiakan (sengaja ingin mencetuskan kontroversi).. kulit gelap ke, sbb umah dia takde letrik? hehehehe...

dah try carik video clip dia tp tak jumpe plak.. mari layangkang..

By: Ungu

ku mencintaimu lebih dari apapun
meskipun tiada satu orang pun yang tau
ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
meskipun engkau hanya kekasih gelapku

haa..haa...

yakinlah bahwa engkau adalah cintaku
yang kucari s'lama ini dalam hidupku
dan hanya padamu kuberikan sisa cintaku
yang panjang dalam hidupku

haa...hidupku...haa...

ku mencintaimu lebih dari apapun
meskipun tiada satu orang pun yang tau
ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
meskipun engkau hanya kekasih gelapku

hoo..hooo..

woo...
ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
meskipun engkau hanya kekasih gelapku
mencintaimu lebih dari apapun
meskipun tiada satu orang pun yang tau
ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
meskipun engkau hanya kekasih gelapku
kekasih gelapku...
huuu...


* download mp3 Ungu - Kekasih Gelapku
* download mp3 Ungu - Tercipta Untukku
(right click & 'save target as')

>> "mabuk lagi... mata pedih.." - pid, ko tlg nyanyi part ni..

No comments: