Thursday 12 July 2007

ini tajuk..

skrg takdak idea nak taip.. tp sat lg mesti byk idea.. hehe.. nak taip apa eh.. hm.. apa kata aku bercerita pasal kerja hari ini..

pada waktu pagi, saya masuk opis pada jam 9.20 pagi walaupon masa bekerja bermula pada jam 9.00 pagi.. itu sudah menjadi kebiasaan dimana bos akan masuk dahulu sebelum aku.. sapa suruh bos masuk awal.. hehehe..

masuk opis, mcm biasa, buat kerja main-main.. malas la nak buat kerja betul-betul.. tak enjoy. sambil buat kerja, sambil bukak friendster, sambil ceting, sambil bukak email, sambil carik kerja lain.. ooppp... tertaip pulak rahsia ni.. jgn repot kat bos eh.. :p

kul 12 kuar plak pi ambik drawing bersaiz A1 yg telah difotostet, jmpa consultant bagi suma drawing mechanical & electrical works berjumlah 5 set beserta spesifikasi M&E. turut dimuatkan, performance bond dan letter of award untuk project di Melaka.. dokumen2 ni utk buat dokumen kontrak. peh.. semangat QS sungguh harini..

pahtu pi umah angah (akak pid) bagi inai Mekah yg aku amek dari umah. kirim bg kat pid. nak pakai kata beliau.. selepas itu, perut sudah berbunyi meminta sedikit makanan tp aku pi Mydin plak. dgn harapan untuk mencari gazebo/canopy utk encik BuJaL.. dh lama beliau dok kat ujan panas. tp natang tu takdak plak kat Mydin nu.. tak pasal2 aku abih RM30 beli 2 pek perfume keta ngan sedozen brooch (rambang mata plak..).. singgah beli donut kegemaran sat.. bila tah muka nak jadi donut.. hehe..

smpai ofis dkt kul 3. baru stat buat kerja lain.. calculate development cost untuk housing. bos nak buat umh teres plak. cuba la bg kat aku sket.. asek kira je. skali skala bagi la free.. huhu.. penat sungguh kira ni.. asek rugi je. hahaha.. sapa suh QS tk bertauliah kira.. hamek hang.. hahaha..

dah.. malas nak kira lagi. jom ceting sampai muntah.. hehe..

>> mari ramai2 masuk blog masitah yang baru sahaja menjinak2kan diri beliau bersama blogspot seperti jinaknya merpati jiran aku..

No comments: