Tuesday, 16 November 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha 1431H..



selamat hari raya aidiladha..
kepada yang buat ibadah korban, semoga semuanya sempurnalah hendakNya..
insyaAllah taun ni nak buat aqiqah sang aufa..
dah balik kg dah pon si mulat tu..
blk dgn maktok dia..

ptg ini aku akan drive sorg2 ditemani kakak dan anak2 dia saje..
mau kembang biji mate tgk jalanraya tu selama 5 jam..
haha..

so, kepada yang memandu, hati-hati di jalan raya..
ingatlah orang yang tersayang..
jangan SMS ketika memandu.
aku takpa. hehehe..

kepada yang tiada org tersayang di sisi kerana pergi memunaikan haji atau berbakti kepada nusa dan bangsa (macam cakap kt diri sendiri lak), teruskanlah kehidupan anda seperti biasa..

kepada yg beraya diperantauan (contohnya meklong), selamat tengok tv kt rumah.. hehe..

insyaAllah i'll be away from today till sunday. sapa nak order apa-apa dari kedah, sila sms aku.

tahniah kt ella dgn kelahiran anak no 2.. dah sepasang dah ha.. :)

>> miss my mulat.. huhu..

4 comments:

Nadiah Azharuddin said...

alamak..aufa dah balik dulu ke? kompem ko rindu dia tengah2 drive..

drive elok2..slow2 pun xpa, byk2 stop..sang aufa menanti di Kedah ok :D

alifah@along said...

mak iiiii....cik aufa pandai buat gitu...hehehhee....mak dia la punya kerja ni..aku tau..aku tau...huhuuhuhuh...utk saya yg tak balik beraya ni, tapau2 la kambing2 lembu2 ya..hehehhee...takderla, gurau je...selamat hari raya, yah!! jgn laju2...

poonz said...

meklong, aufa mmg suka tido gaya pelik2 gitu.. tu bukan aku buat. dia buat sendiri.. tu yg bes nk snap gambar tu.
hahaha..

C.e.T.o.T said...

cutenye babyy :)