Tuesday 30 November 2010

QS-nya aku.. (nada panik)

selepas 3 tahun kerja kt kampeni ni (sat je bawa berlalu eh..), hari-hari aku buat kerja kt meja aku (dan bleh kira brapa kali pi meeting), aku dpt 1 email tadi..

Salam (Boss Aku),

We have nominate (my name) for the tender opening of the above tenders which are scheduled on 8 Dec 2010 at 2.00 pm at (Client's Office). Your kind permission is appreciated.

Thanks & regards,

(Project Director)
nak kena jadi head of tender opening.
mana penah buat wei...
panikkkkk...
assistant aku lak adalah 2 org QS lelaki yg ada pengalaman more than 10 years..
panikkkkk..
dan lebih panik bila ini adalah untuk project LRT..
rasa nk pengsan...
amek MC bleh tak?

hahaha..

>> gara-gara dah kena stat isi logbook secara paksa la ni.. kan dah tak tentu arah punya panik..

7 comments:

~ini an~ said...

tender opening tu x sukar sgt dak...

sang mentos said...

ko dh mule cuak-cuak ayam ke weh...

alifah@along said...

sbb tu org tak nak bg jd QS weih..hahhahaha...tp, tender opening rasanya tak susah sgt...ada form dan isi harga tender...hahhaha...(betul ke aku ni?)

nad said...

sepatutnye kene cakap tahniah kan? :D tahniah!! u can do it!! hehe

faiezah said...

tender opening ok farah.. :p
jgn risau2 yer.. hihi

faiezah said...

opps.. nak tambah lg satu.. dulu2..syahmi suka cakap tender opening tu adalah..
"Tender.. oh~ pening"
hahaha...

ciPuding_7 said...

an: mane sukar sgt.. tp sbb tak penah join tu yg rasa susah tu. haha..

wawa: stat dah.....

meklong: mebi kot.. ada checklist utk semak dokumen yg contractor hantar. kot.. haha..

nad: tima kaseh-lah! hahaha..

kak faiz: oh-pening nak pikir.. haha..