Friday, 29 October 2010

setem bolat..

aku dah lama tak beli setem.
atau dalam erti kata lain, dah la tak tulis surat atau pos sesuatu menggunakan setem.

tapi baru ni aku tengok ada setem bentuk bulat.
x tau la kalau korang penah tengok..
tp aku tak penah..
so, dok terbelek2 la setem tu..


tima kaseh la bakal pengantin sbb buat aku batak jap..
btw, all the best..
hikhik..

>> oh.. miss encek mohd hasben. nak hantar surat cinta bleh tak? haha..

5 comments:

bakal penantem said...

haaa, tau xpe.
spesel tu weh.
almaklumler, bakal suami org pos mesia.
ekekeeke...
aku suh la dia amik setem yg pelik2 sket.
haha..
sile simpan dlm buku setem ye ;P
tenkiyu beb! jemput dtg kalu free k =)

ciPuding_7 said...

oh.. sabit pon..
org pos mesia rupanya. leh la wat setem gambar kawen.. *winkwink*

bakal penantem said...

haha.
gud idea gak. ;D

iza...affa said...

asal aku tak dapat setem gitu? dengki ni!

ciPuding_7 said...

biase la..
aku kan insan terpilih..