Saturday 27 March 2010

aku dah 27?

27..
hm.. nombor yang spesel kan..
tarikh 27 mac 2010 aku dah berumor 27 tawon..
(siap kira dgn kalkulator sbb tak percaya)
hehehehehe..

apa yang perbezaan kt aku tahun lepas dan masa umor 27 ni..?

1. status
- 26 tahun - masih bujang.. tp dah bertunang.
- 27 tahun - dah kawen, extra with a 6-months-old baby in my womb. alhamdulillah..

2. kerjaya
- 26 tahun - ok la, agak bizi tp gaji ttp sama..
- 27 tahun - kurang bizi, tp gaji naik sket. haha..

3. berat
- 26 tahun - 42kg..
- 27 tahun - 51kg (dgn bantuan sang bayi)..

4. rupa paras
- 26 tahun - masih tak cun..
- 27 tahun - makin tak cun. hahaha..

5. kesihatan
- 26 tahun - ok saje..
- 27 tahun - alhamdulillah.. sang bayi dan encek mohd hasben pon sehat.

6. hadiah besday utk diri sendiri
- 26 tahun - handbag yg plg mahal yg penah dibeli..
- 27 tahun - digital camera cap ayam. (nk tunggu bonus ujung bln ni.. lalala~)

itu saja yg nak di highlight..

"semoga dipanjang umur, dimurahkan rezeki, disehatkan tubuh badan, ditingkatkan iman, sentiasa disayangi, diberikan kebahagiaan di dunia dan akhirat and tak lupa.... semoga ditemui apa yang dicari, wahai che poonz..."


InsyaAllah.. :)

>> Allah selamatkan saya.. Allah selamatkan saya.. Allah selamatkan saya dan semua orang.. Allah selamatkan saya..
>> support Earth Hour.. :)

No comments: