Saturday 6 February 2010

Tagged by Meklong..

*scheduled entry..

dah lama tak layan tag² org ni..
meklong yg single (promote..) ni yg tag..
;D

meh tgk apa kebendanya..

1) where is your cell phone?
ada atas meja.. bateri kong. rasanya kena tukar baru. dah lebih 2 tahun pon hp ni..
(tima kaseh kt Encek Rayer yg bg aku wat loan dulu.. haha.. tak abih lg citer ni)

2) relationship?
married olredi..

3) your hair?
panjang la dari dulu² dan rimas jugak. haih..

4) work?
byk.. dan malas nk buat. sbb tu keja apdet blog saje. hahaha..

5) your sisters?
ada sorg saje..

6) your favorite thing?
apa yg ada kt dlm handbag

7) your dream last night?
hah.. mmg kena la soklan ni.. smlm aku mimpi aku amek exam Sejarah. subjek paling aku menyampah. tah camner pid dok sblh aku gak. (sejak bila pid skolah menengah dgn aku?) aku g toilet jap masa exam tu stat, tp rasa macam jauh gila smpai ada kawasan org melepak la.. macam lalu depan shopping complex pon ada.. lalu depan masjid.. smpai kt dewan peksa, masa dah nk abih. terpaksa aku tiru pid dgn kelam kabut. mekasih pid, bg aku tiru. hahaha..

8) your favorite drink?
milo ais kaw² punye..

9) your dream car?
lancer. hahaha.. over.

10) your shoes?
croc cap ayam kaler coklat. pi ofis, pi jalan, pi market suma pakai tu. beli masa masih mahal. RM25. skrg dah RM10 agaknya.

11) your fears?
bila kandungan dah smpai 9 bulan.. lalalala..

12) what do you want to be in 10 years?
ibu/bini mithali.. dan wanita bekerjaya yg berjaya.
(ke dah jd surirumah time tu?)

13) who did you hang out with last weekend?
my husband..

14) what are you not good at?
manage masa sendiri.. fail!

15) one of your wish list items?
nak keja gomen + dpt jadi registered QS.. eh.. terbagi 2 plak.

16) where you grew up?
lembah klang.. (pj + shah alam)

17) last thing you did?
tanya akak seketeri, "bigboss (yg pakai skirt tu) bg limau mandarin ni ada jampi apa2 ke?".. hahaha..

18) what are you wearing?
pakaian yg loose² kt pinggang.

19) what aren’t you wearing?
pakaian yg ketat² kt pinggang. I jd kurang selesa skrg.. haha..

20) your pet?
ikan yg encek mohd hasben tangkap kt longkang tepi umah dan boh dalam akuarium cantik.

21) your computer?
PC desktop dari zaman batu.. (nak beli laptop tp takdak keperluan plak)

22) your life?
ok.. K.O sket.. ok blk.. biasa la tu..

23) missing?
my late father. kembali ke Rahmatullah masa aku umor 15. pada 27 Feb 1998 bersamaan 29 Syawal 1418H.. suspected: brain cancer. dan sakit cuma 7 bulan.. Al-Fatihah..

24) what are you thinking about right now?
dear baby, are you ok today?

25) your car?
encek BuJaL yg manual.. rasa nak convert to otometik plak. ibu mengandung tak larat nak tekan cluth dalam jem. pengsan.. huaaa...!!

26) your kitchen?
teratur dan kemas.. sbb kakak ipar ada kt umah to take care of. heee..

27) your favorite color?
itam, putih, coklat dan biru..

28) last time you laughed?
slalu saja gelak..

29) last time you cried?
beberapa minggu yg lalu.. ;p

30) love?
cinta pada insan² tersayang tp cinta yg hakiki adalah terhadap Ilahi..

31) so who wants to share their ONEs?? How about?
cuba la share kalau ada bran.. haha..

>> done!

No comments: