Friday 5 February 2010

aku dan buku biru..

biar la org nak kata apa..
janji aku dah ada buku ASB ni..


fes taim buat..
gila batak. hahahaha..

masa darjah 6 dulu cikgu paksa aku bukak akaun.
org ASB dtg skolah.
aku rasa pihak skolah bg RM10 sorg utk bukak akaun.
sbb aku tak bayar sesen pon.
akaun remaja namanya. khas utk kanak2..
pahtu smpai ke sudah tak penah aktif.
tp ada gak sesekali penyata smpai kt rumah.
mujur masa darjah 6, aku dah dok umah skrg ni..

skrg baru terbukak ati nak covert ke akaun dewasa.
sbb tgk org lain ada buku ASB sendiri.
smpai nak aktifkan akaun kena bawak surat beranak ok..
sbb IC tak valid lg utk akaun ni.
siap dah jadi RM71..
beranak dah duit RM10 tu..
;p

>> walaupon harini jem teruk, tp aku smpai opis on time. org lain plak yg lewat beramai2..

No comments: