Monday 1 February 2010

aku cuti..

ok. cuti sehari sebenarnya tak bg apa-apa makna pon.
tp sbb cuti ni sambung dgn wiken, dan kena plak aku ni mengalami sindrom 'malas bekerja pada hari isnin' so, dia jadi special sket la..

walaupon cuti, tp ttp bgn awal sbb encek mohd hasben kerja.
seperti biasa, aku mcm penjual teh-o panas dan karipap berjaya.
sblm jam 6.20 pagi, suma telah ditapaukan utk beliau.
dan pagi ni, lepas dia pi kerja, aku pekena susu kambeng secawan dan sambung tidor sambil tv tgk aku smpai kul 10.30 pagi..
mujur bgn tidor tak mengembek.
hahaha..

cadang dari last week, harini nak pi ASB.
ada urusan sket.
dan skrg jam dah kul 12, aku tak gerak dari umah pon lg.
aku mmg suka sesak2 langgar bontot dgn org ramai kan?
(tiada disiplin punya olang.. nak pi pagi2 konon T_T )

rasa nak mkn toasted twister lak.
sapa nak join?

perut dah nak sama tinggi dgn meja..

>> zass..

No comments: