Thursday 11 February 2010

dan aku baru sedar..

cerita 1..

betapa taksubnya melayari internet di rumah.. lebih2 lagi ngadap fesbuk smpai muntah.. bila pc hang, baru rasa nak benti mentenet.. dan bila rasa nak terkucil atau nk minum, aku bangun dari kerusi...
dan baru aku sedar.......... oh.. perut aku berisi.. hampir tak ingat..

cerita 2..

mmg seronok guling2 tenggiling kt katil lebih2 lagi bila hari cuti.. mata tak berat pon buat2 berat. tp dalam 1 tempoh, pinggang akan rasa sakit, dan posisi tidor dari telentang akan jadi mengiring plak.. kadang2 dok pikir, apsal susah sgt nak pusing..
dan baru aku sedar.......... oh.. perut aku berisi.. hampir tak ingat..

cerita 3..

time makan kt dapor mmg bes. tak bes bila ada nasik saja sbb aku tak brapa lalu. bes kalau ada koko krunch atau roti atau bihun/mee gureng.. bantai mkn smpai ke sudah.. bila nak bgn basuh pinggan, lmbt sungguh pergerakan nak bangun tu.. cam kongkang plak. hahaha..
dan baru aku sedar.......... oh.. perut aku berisi.. hampir tak ingat..

cerita 4..

kt ofis mmg mood rajen tu akan dtg sesekali. oleh kerana aku paling dkt dgn pintu berbanding org lain, aku yg kena bukak pintu kalau org tekan bell sbb remote control tu rosak. mmg pantang dgr bunyi bell (meluat sebenarnya), oleh itu dgn serta-mertanya dgn pantas akan bgn utk bukak. skrg jadi lebih emo sbb pergerakan nk ke pintu tiba-tiba jadi lebih selo..
dan baru aku sedar.......... oh.. perut aku berisi.. hampir tak ingat..

sinopsis:
dulu aku tak caya aku dah kawen. (smpai shy penah rasa nak lempang aku.. hahaha..) dah smpai ke tahap ni, bleh plak tak perasan dalam perut ada insan lain. bila ada rasa lain dari biasa, baru aku sedar.......... oh.. perut aku berisi.. hampir tak ingat..
hehehe..

gilak ini urang..!!
hahahaha..

>> wiken ni balik kampung.. race dgn cina2..

No comments: