Tuesday 12 January 2010

transformasi seksyen 7..

ok. aku mmg dok shah alam.
tp sejak berbadan 2 yg tak berapa nmpk sgt ni, aku maleh nk jenjalan takdak punca.
pi klinik, kedai makan, umah kenduri..
itu ok. sbb ada tujuan.

oleh kerana smlm aku nk pi klinik, jadi, aku kena lalu kt gate blkg uitm yg ada traffic light tu.
tp aku tak sedar bila masa ada bendalah ni..

building ni aku sedar akan kewujudannya..

hat ni aku tak sedar.. mebi sbb dia pasang hoarding haritu..

dia kt area deret kedai nak ke flat noma dok dulu tu..
pizza ngan kepsi ok..
sgt exclusive tempatnya.
sesuai sgt utk wat study group dan deting..

kalau dulu2 dah ada kt sini, tak yah susah2 aku dgn pid abihkan duit kt jj bkt raja. pi bkt raja ingat nak mkn pizza, tp terpaksa shopping plak..

tu blom kira tambang teksi lg tu.

hm.. skrg aku dah sedar sket duit ptptn aku pi mana..

thihihi..

>> tak lapar tp nak makan..

No comments: