Friday 14 August 2009

selagi blom totop mata..

kerja! kerja! kerja!
huh..

minggu ni..
kerja terlampau byk sgt smpai x tau nak buat yang mana dulu..
semua urgent tp macam takdak kesudahan semua ni..
dah pending dari org lain..
camna aku nak buat part aku?

hmm.. buat penat pikir kan?
terpaksa aku bercucuk tanam dulu..
kata orang..
kasi pagi.. makan pagi..
kais tengah hari, dapat makan nasik briyani depan masjid sana..
sbb harini hari jumaat..

p/s: hr dah kluarkan circular utk sapa2 nak wat pinjaman sempena raya untuk sebulan gaji (baca: potongan gaji lepas raya selama 6 bulan).. ada bran? haha..

masa bleh durhaka dulu.. (sblm kawen)

>> isnin ptg - ahad depan encek hasben cuti.. aku? pi kerja la cam biasa.. kedekut cuti.. haha.. (ok, aku amek 2 hari x half day each = 1 hari cuti..) kira ok la tu.. simpan utk raya plak..

No comments: