Friday 28 August 2009

jejak kasihan..

pada zaman dahulu, aku terasa pergelangan tangan aku lain macam..
macam ada kekurangan kt situ..
tapi taktau apa yang kurang..
rasanya tak penah lagi kena penyakit tulang kt situ..
mmg sendi pergelangan tangan aku not in position sbb jatuh masa sukan darjah 6..
pahtu tukang urut tak betulkan tulang aku..
seb bek encek mohd hasben tak perasan sblm kawen dulu.
kalau tak kurang sket hantaran aku..

oh.. bukan itu yg aku nak cerita.

sebenarnya jam aku ilang. jam yang aku beli sejak hampir 5 tahun yang lalu.. carik kt blkg lemari, petiais, kabinet tv, bawah katil..
tak jumpa.

aku putus asa. lantas terfikir nak beli jam baru..
kebetulan dah nak kawen time tu..
seumpama 'cerita lama yang tak perlu dikenang'..
kehkeh..

apa yang bes sgt jam lama ni?
nombor satu.
tah brapa masa aku abih nak carik jam bertali besi getah ni..
obses..

nombor dua.
sbb aku beli pakai duit pinjam (baca: ptptpu)..
duit tu walaupon 5 taun akan dtg aku masih tak abih byr lg..

semalam. baru perasan ada notis kt surau tingkat 3 kt opis..

"kepada sesiapa yang ada hilang jam brand sekian² di surau ni, sila jumpa Mr. S no telefon sekian². jam ini dijumpai sejak November 2008 tapi tiada sapa yg menuntut. sila jangan buat prank call.. tima kaseh."


eh.. kt situ rupanya.
buat penat je aku tuduh budak² kt umah tu..

>> akibat tak penah alert ngan notis..

No comments: