Friday 17 October 2008

Ops Sikap Aku..

semenjak 2menjak ni aku malas nak apdet blog.. takdak masa pon nak apdet. time kerja bizi kerja (gila efisyen.. haha).. balik rumah, buat keja takdak pekdah sket2, lepas tu tidoq.. esok pon camtu lg.. dan seterusnya..

tiba2, aku teringat nak teruskan azam aku yg dah lama tertunggak iaitu nak kemas bilik dan tukar layout perabot dlm bilik tu.. meluat dah aku tgk. hm.. bunyi mcm bilik aku seperti tong sampah kan? hisshhh.. mana sampai cmtu.. sket2 tu ada la.. hehe..

pahtu nak cat bilik yg tercicir separuh lg tu.. (lina, mintak cat sket).. kain baju pon dah makin banyak. so, kena tukar lemari. mak aku pon dah bising, so dia tak bg aku beli dah kain baju sbb dah melimpah dari lemari dah. padahal bkn besar sgt lemari tu. besar lagi lemari mak aku. huh.. mana tak banyak, baju tingkatan 2 pon ada lagi. siap muat plak tu. nmpk sgt aku ni 'chomel' sejak dulu. hehehe.. pahtu aku ingat nak besarkan sket bilik aku.. mungkin tebuk dinding jiran sebelah tu.. baru besar sket. hahaha.. nak mampos ke..? mau dia antar gajah kt aku nanti. hahaha..

last skali bleh la aku gantung bidai yg aku beli kt air itam baru ni.. tu je sebenarnya sbb aku nak kemas bilik.. eksitet ada bidai baru. hehe..

sekian saje karangan saya untuk harini.

>> misi sudah bermula..

No comments: