Tuesday 28 October 2008

mari senyum..

aku takdak apa nak taip walaupon sebenarnya byk benda yg berlaku tiap2 hari.. jamuan raya? toksah cakap.. dari kueh raya sampai kambing golek suma ada. dari makan kt meja opis, sampai wetland kt putrajaya tu pon ada.. tak semena-mena jamuan raya kampeni haritu aku kena jaga bot kt wetland. kan dah ter naik kayak seround.. hehe..

sebenarnya aku malas nak apdet sbb kompiter aku rosak. dalam erti kata lain, dia suka restart bila aku nak start menaip. dah tiba masa utk digadai kot. kalau gadai, agak2 ada ke org nak beli? aku ingat nak pakai laptop pulak la.. tp sblm beli laptop baru, aku kena selesaikan 'misi dan visi' tu dulu.. kalau tak, aku kena gadai body BuJaL plak..

apapon, saya gumbira untuk 3 hari cuti minggu lepas.. dah lama saya tak gumbira cenggini.. sbb apa..? ada laaaaaaaaa... tahniah untuk diri sendiri.. kikiki..

>> sambung senyum.. heeeee~~~~~ <-- gilak!

No comments: