Tuesday 29 January 2008

mari bersukan..

seperti yg pernah diceritakan, aku training futsal every tuesday dan thursday.. dari balik kerja (biasanya sampai dlm pukul 6.. depends pada tahap jem yg dibenarkan) sampai pukul 8.. lepas kul 8 ada team lelaki main plak kot.. rasanya la.. sbb lampu tak tutup..

main secara percuma? of course la.. bukan sbb kampeni yang bayar, tp court ni kampeni yg punya.. jadi, main la sampai muntah.. haha.. sampai tergeliat urat saraf aku.. tp harini aku main sakan gak, tp takdak efek dah.. adakah otot kakiku sudah pejal sehingga mampu menghospitalkan musuh jika tersepak tulang keringnya? hm.. blom tes lg tu.. apapon, aku berjaya jugak mengatasi sakit otot setelah hampir setahun tidak mengalaminya..

ni la tempat aku berguling-guling itu.. (term yg di gunakan oleh para senior untuk mengajak bermain futsal.. contoh ayat.. "oit korang, sapa nak berguling2 ptg ni?".. ingatkan guling2 macam tenggiling td..)

kat PJ..

menarik sungguh courtnya..

penat tul berlarian.. rasa nak pakai kasut roda je.. huhu..

tangga naik atas tu kemana ntah..

kalau nak 'membuang' sila ke arah sana yer.. jangan malu2..

so, gadis2 di luar sana.. jangan jeles plak nanti bila stamina aku dah macam pelari pecut dunia dan taf macam ahli gusti wwf.. hahahahaha..

aku ingin skali bermain pingpong pula.. huhuhu..

>> makin dahsyat batuk aku ni.. ubat batuk tadak kesan dah.. perlukah aku mintak MC seminggu? minda terganggu la nak buat kerja kt opis tu... (alasan kukuh ni)

No comments: