Tuesday 22 January 2008

berfutsal-futsalan..

harini bermulanya training futsal untuk kampeni aku.. actually, kampeni yg bernaung bawah UEM la.. susah nak ckp 1-1 kampeni bawah UEM tu.. buat penin pale je.. senang citer, bukan Opus je g yg main.. org lain pon ade..

hari 1st training, dh ada friendly match ngan team TM.. owh.. aku ingat bukan lawan ngan team tu.. sbb masing2 yg datang, standard2 model.. cun-cun belaka.. mujur takdak lelaki kt situ.. kalo tak, mesti ada yg cuci mata sbb diorang yg berkaki panjang ni pakai short belaka.. diorang ni sangat pandai gelecek.. dan sangat hebat.. dan buat pertama kalinya aku merasakan game ni bermain ala professional dimana tiada seorang pon kakinya disepak mahupon dikepung beramai2 di net seperti kebiasannya.. hahahaha..

pada awalnya, mmg semua tak kenal aku. sbb aku kan baru join kampeni ni.. tp ada gak yg tanya tu.. "u penah main ke tournament kampeni ini sblm ni?".. lol.. baru join je kannn..

pahtu ada lg yg tanya.. "u mesti biasa main kan?".. huh.. ha'ah, yer la sgt slalu main.. last main, taun lepas. bulan 4,5 kot.. tatkala itu masitah mengimport aku utk mencukupkan playernya di semi final utk pertandingan futsal wanita terbuka uitm.. padahal, aku bukan lg bergelar student taim tu.. pengadil tak perasan pon.. ngehngeh..

dan setelah 2 jam bermain tanpa henti (owh.. penatnye..), kaki aku menunjukkan tanda2 ingin krem.. sendi2 kaki macam takleh bergerak.. maybe akan berlarutan 2,3 hari.. dan inilah akibat dari terlalu lama meninggalkan dunia sukan yg sblm ini sebati ngan jiwa.. huhuhu..

seb baik sok cuti thaipusam.. <-- KL baru dapat cuti umum ni weii.. mulai tahun ni dan tahun2 seterusnya.. heh..

>> lumur minyak mastika beh ni.. hohoho..

No comments: