Sunday 9 December 2007

yesterday..

1. last kerja kt kompeni kontraktor itu..

sejak pagi bizi walaupon dah nak berenti.. bz explain scope of work kt QS baru (juga coursemate masa kt uitm). pahtu kemas2 selonggok kertas2 yang dah bercampor aduk.. quotation + purchase order + resit2 + rubbish.. kan dah nyusahkan diri sendiri..


versi dunhil
10 minit sblm balik, ofis blackout.. sejak masuk keje situ kira2 setahun lalu, mmg tak penah blackout.. cam petanda je kan? hehehe.. akhirnya, at 2.35 pm, aku memblahkan diri dari ofis itu.. ada gak sedih sket.. tp my life is much more important.. owhh.. giller ayat..

2. kenduri Puan Faiezah @ KJ

smpai rumah, jai, chekie, joe dan meklong dah ada dalam umah.. lepas an tiba ngan nuril, terus g umah husband faiezah kt KJ.. kenduri kt sblh pihak laki.. sempat la snap beberapa gambar sebagai bukti kehadiran (baca: attendance) ke majlis beliau..

dengan pengantin..
balik tu takde singgah mana2.. sbb aku yg bawak kete.. kalo diorang bawak, mesti melencong2.. ekeke..

3. Dinner @ Palace of The Golden Horses, The Mines

pakcik ada tiket lebih sebanyak 2 meja iaitu utk 24 org di majlis pelancaran ape ntah.. koperasi2 ni.. dia invite aku dan family dan suruh invite lg sapa2 yg ada sbb tiket byk. dia ckp mawi ada perform, tu yg aku nk tgk camna rupa mawi tu. (p/s: aku bukan fan mawi) dah dgn mak aku skali aku angkut..

dengan anak.. buah..
yg aku nyampah, ucapan punya la lama.. kul 7 kitorg smpai, makan kul 945.. mmg lapar giles.. smpai mak ijah ckp..

"lapaq nasik laaa.."

kuat2 plak tu.. hahahahaha.. tak sopan btol budak tu.. seb baik org negro yg tolong serve makanan. tak paham bahasa melayu.. menu dia, biase la.. chinese food yg ada byk2 kali hantar tu.. memula makan lauk.. last skali mkn nasik.. ekeke..

menu..

mak lijah makan sambil berdiri..
ada 1 lg cerita lawak. masa org tu served makanan, mak ckp..

"kesian kt dia tgk kita makan.. meh kita jemput dia dok skali.."

hahahahahahahahaha.. tergelak aku.. mau org tu kena pelangkong ngan manager dia kalo dok skali.. hahaha.. lawok.. lawok..

hm.. ramai artis mlm td.. misha omar, maya karin, ziana zain, dll.. MC majlis tu, fara fauzana, harith iskandar ngan afdlin shauki (my feveret ;P).. yg kurang bes, meja aku jauh dibelakang.. artis nampak besar semut.. semut pon lg besar rasanya.. tu yg terpaksa pulun makan tuh..

in the hall..
smpai rumah kul 12.. ada abg aku diluar rumah. dia blk kerja kul 830.. itu balasannya bg org yg tak bawak kunci rumah.. hehehe..

>> sok kerja di tempat baru.. aja! aja! fighting!

No comments: