Monday 10 December 2007

today..

hari pertama bekerja di opus.. aku keluar jam 730 pagi dari shah alam dan tiba pada jam 815 pagi.. serta mendapat parking yg terpaling dekat ngan ofis.. ajaib tak? hahaha..

bos aku tadak.. g outstation barangkali. jadi, aku diberi tempat sementara utk duduk.. sepanjang jam 830 pagi ke 530 petang, aku hanya melangut dan mengkhatam kan diri dgn 5 buah majalah disamping menyejukkan diri kt ekon.. hampeh sungguh. btol2 atas pala nu.. rasa cam dok Beijing plak.. dah la pakai baju kurung.. pura2 baik di hari pertama la katakan.. huhuhu..

sok bos ada.. mungkin kisah kerja aku akan bermula pada esok hari..
mari kita lihat siapa yg kena..

satu lg, kepada Puan Pid, saya bukan 'abe'mu.. hahaha...

>> "if you smile when no one else is around, you really mean it.." ;P

No comments: