Saturday 1 December 2007

Walimah..

Lokasi: Melaka
Majlis Perkahwinan:
1. Syed Mahayuddin dan isteri, Julia
2. Mushi dan Zack
(syed, mushi dan zack adalah ex-coursemate aku masa kat UiTM)

berkonvoi sebanyak 4 buah kereta dan 14 orang termasuk penumpang dan para pemandu, perjalanan bermula pada jam 10 pagi dari sec 7 dan singgah sebentar di rumah aku (ambik aku la tu..). aku tumpang encik Jailani Ishak (bukan nama sebenar langsung) dan turut menumpang beliau adalah Meklong dan An.

setiba di Sekolah Teknik Jasin, sebuah lagi kereta berplat no C** 9006 dengan 3 org ahli menyambung rantaian kereta berkonvoi ini.. rumah pertama yg kami kunjungi adalah rumah pihak isteri Syed. memandangkan rumah syed di Kelantan, dan kami rasakan lokasinya agak jauh, jadi, kami amek kesempatan, pi la yg dekat je..

pengantin berbaju biru muda sedondon.. sama cantik dan sama padan. dah la muka sama je 2-2 org tu.. cam adik beradik plak aku tgk. ehehe.. sayangnya, aku lupa nak amek gambar.. nanti la aku curik kt chekie..

pahtu, gerak ke rumah mushi. apa ntah nama tempat dia tu. tp dah dekat2 tampin.. sempadan melaka - n9 la ni.. sampai dah kul 330 ptg. kerusi2 meja pon dah kemas.. ada la sket lg yg blom simpan.. lewat dahpon sebenarnya. tp makanan ada lg. jd, bleh la makan. eheks..

ni ada la sket gambar2 yg aku amek di situ..

para lelaki-lelaki itu..

gadis-gadis jelita plak..

pengantin.. mushi dan zack (baca: abg mus)..

hantaran mereka..

pic ni aku dedicate utk pid..
(kelihatan 'org tua' sedang cuba meng'interframe'kan dirinya..
2 kali amek gambar ni.. gambar 1st tak jd sbb wujudnya kehadiran Ramin seumpama Ju-on.. heh)

pahtu, kami singgah sebentar di Teluk Kemang.. mandi laut? kepada Pid, ko jangan risau.. aku ikut cakap ko. aku tak mandi pon sbb tak bawak baju.. kalo bawak, dah mandi dah.. hehehe.. budak laki siap pi beli short plak semata2 nak mandi.. aku layan ABC dah la..

view dari gerai..

joe, banana boat dan sunset..

melepak dgn berbaju kurung di tepi laut..? huhuhu..

sekian.. itu saja laporan untuk kali ini..

>> bulan ni straight kenduri kawen pada setiap hujung minggu.. huhu..

No comments: