Tuesday 21 August 2007

tahniah..

last saturday, i went to skudai with my Emak, a nephew, and my cousin's family for the purpose of celebrating my cousin, jamila @ jamie's convocation ceremony in UTM. eceh.. saja intro guna ayat omputih... heh..

jamila's convocationsesi posing kurang formal dalam studio bersama ahli rombongan keluarga yg hadir..


byk la tempat yg kami melawat pada hari sabtu dan ahad memandangkan majlis bermula pada hari isnin termasuklah berlibur di plaza angsana, memabuklautkan diri dgn menaiki bot di danga bay dan menghabiskan wang ringgit di pesta konvo dengan membeli tudung2 dan kain baju yg telah merambangkan mata kami semua. ini tidak termasuk upacara makan sambil bersembang dengan kaum keluarga secara berjemaah..

dikesempatan meraikan kejayaan cik jamila (bukan ejaan nama sebenar), sempat juga meraikan majlis perkahwinan Encik Hasni (senin) dan Puan Azavitra (aza) yang diadakan di JB. dengan ditemani rakan2 setiduran ketika di UiTM dulu (transportation provide by noma - thanks weh!) dan bantuan arah ke lokasi oleh pengantin (tetiba turut konvoi bersama pengantin), dapat jugak merasa hidangan yg lazat dan layanan bertaraf hotel yg berbintang walaupon ia sebenarnya berlangsung di sebuah kedai terbuka yg betul2 terletak di tepi jalan besar. mula2 rasa cam lawak tp bes plak. rugi la sape yg tak pi tuh.. lagi2 yg kate nak pegi sgt2 haritu.. - ayat tuju kat penganggur kontemporari yg tgh carik janda kaya yg bekerjaya, bernama B (bukan nama betul).

senin, aza and me..bersama pengantin baru..

btw, suka plak tgk gaun aza pakai malam tu.. cam cinderella.. heh..

tahniah kepada semua.. merdeka! hehehe..

>> gambar lain nanti baru upload..

No comments: