Saturday 4 August 2007

penat..

smlm aku kena mengejar engineer M&E projek melaka aku.. nak mintak sign kt cerficate claim bln lepas yg bernilai RM700K lebih.. maka, aku berkejaran ke Kajang di mana terletaknya rumah beliau (tak pi keja plak org tu.. seb baik dia bos). aku yg tak penah pi Kajang tu, cam tercangak2 carik jalan. seb baik jumpa. dari Klang pi Kajang dlm 40 minit. kuar opis kul 12.30, nak kena jmpa sblm dia pi smyg jumaat. fuh.. rasa cam siap esimen pah dia sign dan cop.. huhuhu..

lepas tu terus pi Seremban hantar cert tu ke PM aku. bleh plak dia berpeleseran kt JJ seremban ngan klien aku. ewah2.. lemak bekrim btol.. tak pasal2 aku 'terpaksa' jalan2 dlm JJ tu gak.. ada sale tu.. terbelek2 plak sandal.. eh.. lupa diri plak.. hehehe..

pahtu blk Klang blk.. kul 3.30 sampai.. krem pinggang.. huhuhu..

td plak ber sms ngan sorg kawan lama.. menarik plak utk crita satu sms beliau, dia kata ada 3 benda yg bes dlm kehidupan ni...

1. ngata kat orang..
2. makan free..
3. naik beskal turun bukit..

hahaha.. apsal beskal yg beliau pilih pon aku xtau. tp aku setuju. cuma no 1 tu jarang buat. jd tak sokong sgt.. (tiba2 baik..) hehehehe..

>> harini apply stimik.. merdeka bash promotion. welkam to klab diucapkan kat diri sendiri.. hehehe..

No comments: