Monday 13 August 2007

family day @ PD..

sabtu lepas, aku menyibuk ikut company kakak aku nye family day.. Imigresen Shah Alam. sbb cam bes dia punya lokasi, aku sogok mak aku supaya dia ikut skali. tak la aku termanggu sengsorang nanti. huahahua..

kebetulan aku keja plak sabtu tu. half day. bos balik awal, aku pon menyelinap kuar opis awal. awal tak awal dlm kul 1230. awal stgh jam. haha.. sampai umah, tgk suma org dah siap. aku tak packing lg. hehe..

"kami dah 2,3 kali pakai kasut td tp dah bukak balik..", kata emak..
menunjukkan bahawa mereka dah siap lama dah la tu.. hehehe..

aku drive dalam sejam suku dari shah alam, maka sampai la di destinasi.. ocean view resort.. beh gak la. byk facilities. tergugat jiwa aku tgk tennis court yg cantik surface nya itu dan juga swimming pool yg biru airnya.. tp strictly kena pakai swimming suit.. lom beli la. haha..

ni view dari apartment 2 bilik tu..




ni kat tepi laut.. buleh plak pihak ajk program bwk selori durian utk di makan.. mak aku dan abg ipar pulun sakan.. hehe..



org mkn durian, si kecik ni minum susu plak.. tak rok btol.. heh..



anak tok bilal pakai swimming suit? astaghfirullah.. hahahaha..



the ladies..




and for the first time aku naik banana boat... beh giler.. naik 2 kali.. dan 2 kali la aku kena campak kt laut. haha.. pahtu dah gian plak.. lenkali nak ajak sape2 la pi sana.. sapa nak ikut? pakat2 la mula b'kumpul duit utk berlibur..

>> selamat pengantin baru, Senin dan Aza.. be happy forever..

No comments: