Tuesday 8 May 2007

zaman kegemilangan..

tadi aku kemas lemari aku.. lemari 3 pintu. tp biasa bukak 1 pintu je.. yg 2 ni baru je bukak. tgk2 la.. kot2 dah ada umah biawak ke.. hehe.. biasanya ada baju lawa2 je dalam lemari ni.. pahtu ngan benda2 penting cam hadiah2, sijil2 yg aku boh dalam kotak..

bukak2 pintu lemari, teringat kisah zaman remaja2... (cam la sgt dah dewasa sgt.. heh..). zaman aku aktif berkokurikulum dan juga bersukan. sbb tu la body aku maintain je dari dulu.. (padahal mkn 20 pinggan nasik pon takleh naik2 berat badan)

aku jmpe bendalah ni sume..

kenang daku dengan medal-medal ku..
aku aktif bersukan sejak skolah rendah. walaupon tak penah jd olahragawati, tp aku slalunya akan melibatkan diri sekurang2nya 3 acara dalam sukan peringkat skolah. bkn terel sgt, tp nama aku slalu saje tersenarai.. hehe..

antara acara yg aku dilibatkan sejak skolah rendah sampai universiti..
peringkat skolah
1. balapan - 100m (skolah rendah), 4x400m, 4x800m, 200m, 1500m
2. lompat tinggi (skolah rendah)
3. lompat jauh (skolah rendah gak)

peringkat skolah dan daerah
1. lempar cakera (ke cakera lempar aku? hoho..)
2. bola baling
3. ping pong
4. merentas desa (kalah teruk sbb ramai sgt budak india.. aku jalan2 je ngan member aku.. haha..)

peringkat skolah, daerah dan negeri (sukan selangor)
1. tenis

peringkat universiti
1. tenis
2. bola baling
3. ping pong
4. futsal

medal2 ni zaman skolah menengah ngan masa kat uitm je. yg zaman skolah rendah, adik aku dah buang dlm longkang sbb bergaduh ngan aku masa kecik2 dulu.. hahaha.. bengong sungguh..

erm.. tu masa zaman ada byk masa.. tp skrg ni walaupon takde masa sgt, aku tetap bersukan gak. drift kat jalanraya masa g keje.. menguatkan otot lengan.. kehkeh..

>> teringat zaman sekelas takde org sbb sume g wakil skolah ngan sukan masing2.. cikgu bengang abih.. yg ada 2,3 org yg baik2 dan rajin blajar je.. hehe..

No comments: