Sunday 20 May 2007

based on the true story..

sedar tak sedar, mak lijah dah umor 2 tahun lebih.. ckp byk.. sakit otak aku.. kalo masuk bilik aku yg ada macam-macam khazanah tu, macam2 dia tanya..

"macikkk.. ni ape?" - sambil tunjuk tah apa brg..
"ni ape?" - tunjuk yg lain plak..

yg td pon tak sempat nak jawab.. huhu..

adeh.. krem otak nak menjawab.. sampai taun depan pon tak abih tanya.. thihihi..

pahtu, benda2 yg kitorg (aku, mak dan mak dia) slalu avoid dia buat tp dia suka sgt buat, kami akan lebih berhati2 dalam berkata-kata..

"wei, dia dah M.A.N.D.I tau.." - cara mak dia ckp kat aku sbb dia suka main air dlm bilik air..
"simpan leklok K.I.C.A.P tu, nanti dia nmpk, dia nak mkn ngan nasik" - hal lain plak..

blajar mengeja plak kitorg skrg ni.. kehkeh..

>> Palah... nama baru aku yg disebut2 oleh mak lijah. tak hormat sungguh.. hehehe..

No comments: