Sunday 27 May 2007

finally..

tatkala sohabat2 aku datang bersama bf dan tunang masing2, aku datang bersama BuJaL yg dah dekat 2 minggu tak basuh.. hehe..

dikesempatan ini, terima kasih bebanyak diucapkan kepada Bunda, adik beradik sdn bhd, my kezen Jamila and her family, my Makcik and her family, para sohabat tolak2 pale iaitu angah, adik, minah, jurugambar separa bertauliah iaitu azhar aka apek (also known as Nemesis), sohabat yg sanggup ponteng kelas bersama iaitu pid dan noma, sohabat lama aka dayah dan juga kepada mereka yg namanya tak mampu disebutkan disini (kerana dikhuatiri 3 hari pon tak abih menaip) di atas kehadiran, ucapan dan pengorbanan yg diberikan di sepanjang majlis konvokesyen ini.

terima kasih juga di atas sumbangan 2 jambak bunga dari Bunda + makcik dan jamila's family.. ada gak org nak kasik aku bunga.. terharu sungguh.. hehe.. terima kasih daun keladi, sok2 bagi lagi.. hehe..

sedutan dari majlis..

aku dan encik BuJaLaku, BuJaL dan sticker konvo.. heh..


sha, pid, aku dan amoi..lepas kuar dewan..


keluarga yg datang meraikan majlis..ramai la sket dari majlis konvo diploma dulu.. hehe..


menge'peace' bersama bunda..my Bunda..


muka pecah minyak.. huduh sungguh.. huhuhu..alien workshop @ tuYUL corp.. hahaha..


angah turut berkonvo pd sblh petangbudak angah ni lom masuk dewan tp lg sakan amek gambar dari aku.. lawan tokey ayam btol..


adik, aku, azhar aka apek dan angahterima kasih encik azhar.. susah2 je.. ;P


aku dan dayah..dayah pasan aku konvo pah tgk aku naik pentas.. hehe..



gambar lain, aku akan upload sesegera mungkin sblm ianya basi.. hehe..

>> also to the owner of this camera.. thanks a lot..

No comments: