Sunday 9 May 2004

Perubahan DRASTIK blog Aku..

Erm..camner perkembangan Blog aku yang berwajah baru? Ade bantahan..? hahaha... Maklum aa, sejak jadi surirumahtangga yang tak berlesen ni, aku dah terjebak dengan aktiviti pem'blog'an yang kian berkembang bak cendawan yang tumbuh kat sebelah umah jiran aku.. Jadi, dengan adanya teknologi canggih yang hanya memerlukan kelebihan hujung jari anda, maka semuanya boleh terjadi dengan sekelip mata sahaja, tuan-tuan dan puan-puan.. Cewas.. cam wat karangan BM lak ha.. Pesal SPM aku tak dpt A aa? :D

Akibat tekanan hidup yang aku lalui selama 5 jam dalam mencantikkan blog ni, maka, selepas ini aku terpaksa meng'concentrate'kan diri terhadap niat suci sebenar aku iaitu membuat REPORT PRAKTIKAL sampe siap dengan catatan masa yang relevan dan terpantas.. Boleh ker weh? Ujung bln ni nak hantar haa....

Jadi, sape2 yang baik hati tu, tulung la carikkan aku gambar2 mak endon atau orang Melayu yang tgh wat keje2 construction, contosnye, org yang dok plaster dinding ke, dok pasang bumbung ke..ape keje je ah, tp yang related je la. kalo diorang dok tido, wat pe lak.. tadde kaitan ngan report aku ni ha.. Kalo ada, email je aku..

Okeh la, mase pon x mengizinkan kerana aku memerlukan tidur yang cukup bagi memelihara mata supaya cantik dan bersinar (cam iklan syampu lak..).
Huargghhh....... :D

No comments: