Tuesday 4 May 2004

MUET, aku dan kawan2 aku...

MUET adalah nama yang sinonim dengan student2 yang nak amik Degree level. jadi, sama la ngan aku dan kawan2 aku.. Sok kitorang nak amik test speaking. mencabar gak seposen.. maklum aa, dah keras lidah nak speking semula. Agak lama gak aa aku meninggalkan dunia English ni..

Sok aku amik exam ni kat Sekolah Menengah Kebangsaan TTDI Jaya kat Shah Alam dengan ditemani oleh 2 org kawan aku, PID dan NOMA yang jugak classmates aku mase kat UiTM ni. Kedua-duanya dak Pahang.. Mak aku kata, diorang ni bersemangat tinggi nak amik pekse sampai dtg shah alam. Cheh,padahal buleh je kalo nak amik kat Pahang... :D Iye ke bersemangat tinggi tu? Aku tgk sesedap oren je bebudak ni sembang pasal hal umah tangga org kat belakang aku ni.. hahaha..

Apopun, GOOD LUCK to us, hah..! And also to whom taking this exam. Caiyo..caiyoooo!!!

.: c i P u d i n g _ 7 :. the MUET candidate :D

No comments: