Sunday 9 May 2004

Link yg bes gak seposen..

Hm.. mesti ade yang tertanya-tanya(walaupon aku tak dengar pong..haha..) camner aku amik script jam kat corner belah kanan tu.. Tah-tah ade je yang tak perasan ha.. :D Ni yang aku nak perasankan kowang ni.. Kuikui..

Kisahnye bermula bila aku saje surfing kat Google carik FREE CLOCK sbb aku jeles tgk MaT_FuNkY ade clock kat web dia.. Mane aci.. :D Maka, aku pon nak gak taruk ha... Dah kuar byk-byk website tu, aku terclick aa satu web ni.

click to preview..


Bukan saje ade clock, mende2 lain pon ade.. Maleh ah nak citer. Caranya senang aje dong..bila kowang dah view page yang kowang pilih tu, tekan RIGHT CLICK, pahtu VIEW SOURCE. Then, copy je SEMUA script yang ade dan paste kat blog kowang.. Jgn amik separuh2.. kang tak jadi.

Erm, dah nampak cam iklan lak dah.. Patut org tu kena baya kat aku ni aa sbb tlg iklankan.. Btol tak?

Wokeh.. Ape kata kowang cuba je, kalo berani la...

No comments: