Tuesday 24 November 2009

Tag dari Pidot..

1. Adakah anda rasa anda Hot ?

kalau aku hot, boifren aku mesti keliling pinggang punya dulu..
tak hot lah.. cuma spicy je.. hahaha..

2.Upload gambar kegemaran anda....


3.Tak ada soalan pun....kena stori pasal gambar tu kot

ni gambar lepas aku akad nikah. sgt² seronok sbb teman-teman rapat sanggup dtg jauh² utk memeriahkan majlis aku.. tacing.. sob.. sob..

4 Bila kali terakhir makan Pizza ??

entah. mcm tak ingat je. taun ni mcm tak penah mkn lg je.. ada gak ngidam nk mkn mushroom soup tu tp lom berkesempatan lg..

5. Lagu terakhir yang anda dengar ??

colbie calliat - calling for you.. kalau tak silap tajuknya gitu.

6.Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini???

lawan email dgn opismate² (geng training dgn aku dulu). diorang baru tau aku pregnant. sambil² jeling draft contract doc yg tak siap² finalise lg tu. (dan² tensi bila teringat keja).

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa ??

Arah - panggilan spontan dgn family
Sayang - panggilan dari encek mohd hasben
che poonz - panggilan rakan dari skolah menengah & sebahagian teman rapat
pa'ah - panggilan rakan dari skolah
makcik @ cik pawah - panggilan dari anak² menakan

8. Tag lagi 6 orang

1. puan ikoko
2. nad
3. meklong
4. wawa lagi
5. angah lee
6. fiza

9. Siapakan orang no. 1 pada anda?
puan ikoko adalah seorang kenalan di internet semata-mata. merupakan seorang cikgu dan berkahwin lebih kurang sama tempoh dgn aku.

10. Kata sesuatu mengenai orang no. 5
angah adalah seorang rakan lama sejak dari skolah menengah. bekerja sebagai asistant registrar kt sebuah U kt shah alam. cewah..

11.Bagaimana pula orang no. 4
wawa adalah rakan sejak di UiTM yg hepi sokmo. walaupon pid dah tag dia, tp aku nk gak tag dia. biarkan..

12. Pesanan kepada orang no. 6
fiza, sila apdet blog ko.. buat tag aku bagi ni. jgn malas².. hehe..

>> sedap plak karipap ni.. takkan hari² nk makan karipap je kot..

No comments: