Monday 9 November 2009

kerajinan..

ujung minggu yg meletihkan..
basuh baju 4 kali mesin..
baju biasa, baju uniform putih, baju uniform biru, telekung²..
sidai..
dah kering, kutip plak.
tp smpai skrg tak lipat2. malas.

pahtu memasak resipi terbaru yg aku cipta dan tak la berapa sedap sgt.. samada disebabkan tekak aku yg tak brapa buleh nak rasa makanan dgn baik semenjak 2 menjak ni atau mmg tak sedap.. haha..

ptg sabtu, pi tlg kakak aku wat open haus yg ntah sempena apa.
yang penting, ada laksa buatan emak.
oh.. gulai kambeng jgn dilupa.
feveret. heeee.. tp x brapa lalu gak tetiba.

ahad pi carboot.
semata-mata nak breakfast.
dan terdivert sat kt gerai jual tudung.

"tudung dah 1 drawer pon nak beli lagi?", ujar encek mohd hasben.
"bukan.. ni opismate pesan", ayat kaver.

oh.. majlis abg aku dah tak lama dah.
semalam aku try buat tempat letak cincin & mas kahwin ni.
serumpun bunga biru tu aku x tau lg nak buat macam mana.
idea keriN kontaN.
sila komen.
(especially lina. sila jgn suruh aku buat bunga seperti kt hantaran yg kita wat dulu. aku malas. haha..)



>> nk makan asam..

No comments: