Wednesday 5 November 2008

siri berceting ngan ramin..

dah lama aku tak apdet.. nak apdet aa ni..
huh.. <-- bajet emo aa..

tadi aku nmpk ramin online.. oh ya.. siapakah ramin? ramin adalah bunga dalam kelas aku masa kt itm dulu.. tak kesah la bunga apa pon.. bunga ros ke, bunga taik ayam ke, bunga plastik ke.. tak kesah lah.. janji bunga.. mean, kalau dia takdak, mcm tak berseri plak kelas.. itulah penting ramin dalam kehidupan kami..

baru ni dia kena campak kt India.. kena join projek di sana.. dia pi 2 november haritu kalau tak silap aku.. maka, terasa seperti kehilangan plak sbb sblm ni dok jumpa dia kt tempat aku kerja gak.. cerita ceting tu berbunyi camni.. paste je la..

cipuding seven: ammak..
cipuding seven: (sengih)
ramin: hahahaha
ramin: padayappa
cipuding seven: yinnadei
cipuding seven: (sengih)
cipuding seven: beb, bes tak?
cipuding seven: kul brape skrg?
cipuding seven: ko ngulor ke
cipuding seven: (sengih)
ramin: tak best lansung
ramin: sini teruk giler
ramin: menyesal gak g huhuhuhu
ramin: sekarang nie kul 6.00ptg
cipuding seven: huhu
cipuding seven: apsal tak bes
ramin: teruk lah kat sini
ramin: dah lah kampung giler
ramin: persekitaran pun buruk
ramin: orang kat sini dahlah berak merata rata
cipuding seven: huhuhu
ramin: teruk tau kat sini
ramin: babi hutan bersegepah jerk
cipuding seven: seperti yg dilihat dikaca tv
ramin: kalo kat m'sia susah nak jumpa babi hutan kan
cipuding seven: tu projek buat ape
cipuding seven: babi utan kt utan belantara je
cipuding seven: takde la smpai lalu tepi jln raya
cipuding seven: hohoho
ramin: kat sini ko boleh lihat macam ayam jerk
ramin: yes correct
cipuding seven: hhahahaha
cipuding seven: gile ah
ramin: tak lah
ramin: kat sini serepah macam ayam kat kmpg kita
cipuding seven: sembelih aa.. buat kari ke..
cipuding seven: hahaha..
pahtu ramin sign out..

ngan pidot, noma, an dan ramin-san..kt pulau kapah mase part 6..

sian ramin...

>> aku dah makeover bilik aku.. akhirnya...

No comments: