Thursday 6 November 2008

make-OVER..

last week, aku dah makeover kan bilik aku setelah lamanya bertangguh.. malas dah nak cerita.. tgk karangan bergambar yg disediakan ni..

separuh dah cat ijau.. taun lepas ke, 2 taun lepas ntah cat kaler ijau tu.. dulu ada lemari kt situ, sbb tu aku cat smpai situ je..

dinding ni sebelah je..

apa lagi.. tuang cat.. chayok!!!

hah.. siap pon setelah hampir 2 jam.. hehe..

cam besa.. minah yg nyebok ni tetap menjadi pelakon utama dalam aktiviti aku.. menggedik la nak ngecat jgk.. ngan aku, jgn la harap kannn.. (dasar makcik tiri bak kata rayer.. hehehe..)

kepada lina, harap tak komen ape2.. aku dah blur nak amek kaler ape sbb mak aku tak setuju. yg ni je dia setuju. hehehe.. sekian..

~ dah setaun dah henpon aku.. jasamu dikenang weh.. hehe..

No comments: