Thursday 13 November 2008

kenapa aku malas apdet blog?

mai aku bgtau sbb apa semenjak 2menjak ni aku tak apdet blog aku..

1. aku sibuk time lunch hour.. (sbb time lunch hour je bleh bukak tenet.. demm..)

2. kerja aku makin banyak, balik umah pon kadang2 lambat..

3. bila balik rumah, aku makan.. lepas mandi, solat, aku mengantuk.. tidoq.. krohhh...

4. bila tak mengantuk, aku on pc.. pc aku kejung tiba2, lantas beliau merestartkan dirinya sampai aku off kt plug dia, baru dia benti restart.. kalo dia restart gak lepas aku off powerpoint, mmg kena panggil org baca surah al-baqarah la kt bilik aku tu.. hehe..

5. aku dgn tak semena-mena terlibat dalam kes umah tangga org.. walaupon aku bukan watak utama dalam 3 jenis kayu tu, tp aku kena gak tempias kena libas ngan 3 kayu tu.. sebenarnya aku tak dak kaitan pon dalam hal ni.. tp bini dia mai carik aku tanya psl org ke-3 tu.. lantas aku buat deekk je dgn ucapan.. "saya tak tau apa2 pasal laki awak dgn pompuan tu..".. eh.. tercerita plak.. huhu.. (nantikan kisah selanjutnya nanti..)

6. aku tgh sibuk dgn 'urusan itu'.. tp tak tau nak mula kt mane.. tulung weh.. hehehehe...

sekian..

>> hehehe..

No comments: