Friday 5 September 2008

teruja..

baru je bukak sebuah restoren khas utk 100 jenis teh tarik kt sweeden haritu.. sbb takdak model untuk banner restoren baru yg bertemakan 'become a star' itu, maka aku selaku MD terpaksa jadi model.. ok la tu.. sep bajet..


pahtu p buat potrait jap.. aku suh budak suruhan aku amekkan gambo ni.. untuk mengelakkan fitnah, lutut kt dalam gambar ni adalah semestinya bukan lutut aku..


ni kira baru lukis sket-sket ni.. pandai gak pakcik ni lukeh..

nak lebih glamer lagi restoren aku tu, aku cuba menawarkan pakej minum teh sambil mancing kt laut plak. biar mabuk laut bercampur ngan mabuk teh.. siap gantung kt bgnn yg tgh construct kt site aku tuh lg.. cuma 1 la tak bes, imej aku kena sabotaj plak.. tgk la tu..


tp ada org lain yg lebih glamer tuu..
macam nad ngan irmayanti..
tak caya, korang tgk..
kan aku dah mabuk ngan natang ni..
hohohoho..

>> dah hari ke-5 dah?

No comments: