Thursday 11 September 2008

posa, kerja dan ikan..

lama tak apdet blog..
tak dan..
atau dalam bahasa kl, tak sempat..
heh..

sejak posa ni, aku lupa nak bg ikan aku makan..
ingat nak train depa 2 ekoq tu posa..
tp depa dok menggedik plak dlm akuarium tu..
dah terpaksa bagi..
huhu..

harini bos aku dah balik dari umrah..
dan semenjak 2 menjak ni la aku jadik rajen buat kerja..
dalam erti kata lain, takot tak siap..
kuikuikui..
yang penting, balik kerja on time..
kul 4.30 ptg.. balik tidoq..
kehkeh..

sampai ke harini, aku masih lagi bukak posa kt sjid..
seb baik makanan dia sedap..
kakak aku siap tapau utk makan sahur..
kan dah terpaksa berlaku penjimatan..

oh ya..
tenet kt umah aku tetiba takleh pakai..
mebi sbb abg aku tak bayar bil kot.
terpaksa layan travian kt opis..
merosot produktiviti bandar metropolitan aku..
huh.. tensen..
hm.. susah2, aku suh la ketua kampung bawak anak buah dia pi lawatan sambil belajar sampai tenet umah aku elok balik.. suh depa belajar camner nak berperang dgn lebih gigih selain meningkatkan ekonomi bandar..
oppsss.. terlebey suda..!
hahaha..

>> ujung bulan ni.. raya.. kuikui..

No comments: