Saturday 3 November 2007

Majlis pertunangan..

aaa.. kali ni aku takmo tipu pembaca dah.. actually aku bkn tipu pon selama ni.. pembaca yg terasa diri mereka tertipu.. emo btol pembaca2 ni.. hahaha..

harini, kawan baik aku yg bernama Aimi Syazwani @ Adik, telah selamat bertunang dgn Shahruzzaman setelah berkawan hampir 5-6 tahun.. beliau telah mengharungi pengajian di UiTM di dalam bidang undang-undang, dan telah pon menamatkan 'chambering' beliau.

Adik juga merupakan member yg dok sblh aku masa form 4 dan form 5.. masa kt skolah, tu la PARTNER aku untuk bergossip, luahan masalah, perkongsian duit dan makanan, balik kg ujung bulan, main game daytona kt pusat game dgn berpakaian skolah, tak buat kerja skolah, dan byk lagi.. cuma kelebihan beliau adalah mudah tertidor di dalam kelas.. aku susah sket.. dan sorg lg utk join kelab tido 4 & 5 Amal ni = Angah.. haha..

Tunang beliau dikenali sbg Zaman, adalah junior kami ketika skolah.. tah camna la bleh 'menjadi' bebudak 2 org ni.. tp menarik sungguh kisah percintaan mereka ni.. sebagai kawan yg setia, aku tumpang gumbira..

Geng Tiru Kerja Skolah Add Math Org Lain..
"beliau bakal berkahwin pada 20-08-2008"


Aja! Aja! Fighting!

>> 6120.. thanks to you, walaupon hutang.. nanti aku belikan 'Big Plate' kt kedai pinggan utk ko.. hahaha..

No comments: