Sunday 18 November 2007

Langkawi?

tak semena2 kena pi Langkawi.. ada jamuan makan kawan bos.. memula dia takmo pi, so, aku dan sorg lagi staf la kena pi.. dah booking tiket & dah bayar, dia nak ikut plak.. kan dah kena pi secara berjemaah plak.. pi semalam, balik harini..

ni sebahagian gambar yg aku rasa nak boh kt sini..

ni je coklat yg mampu aku beli.. tu pon org pesan.. ada la beli 1 utk diri sendiri sbb rasa tak fair plak beli kt org tp kt diri sendiri tak beli.. walaupon aku bukan hantu coklat.. huhuhu..
(fyi, dat ferrero rocher only costs RM 17.50 utk 30 biji.. so, i bought them for my kezen utk hantaran beliau..)



ni la lokasi event makan2 kt tempat kawan bos aku tu.. Tanjung Rhu.. 1st time pi sini.. rasa macam bukan Mesia plak sbb cantik sgt.. slalu tgk selat melaka yang air dia kaler coklat itu.. haha..


at cable car.. aku berjaya gak rentas suspension bridge ni.. tp, aku rasa itu bukan aku, sbb aku penggayat.. mebi yg tlg rentaskan itu adalah hantu raya aku kot.. heh.. rasa nak muntah lalu kt situ.. dah la tempat jln kaki ada lubang yg bleh nmpk smpai bawah sana.. deymitt..


bes tak kalau buleh jalan atas awan tu?
(but it reminds me of '40 days 40 nights' movie.. hahahahahahaha...)


harga atas flight.. try ah rasa.. mebi sedap sket kot dari buatan di rumah.. hehe...

>> kena hire org apdet blog aku ni.. any volunteer? hehe..

No comments: