Saturday 10 November 2007

majlis kawin member..

hm.. dah macam musim plak.. berduyun2 member kawin.. dalam erti kata lain, 'berkahwin secara berjemaah'.. hehehe..

Nur Hidayah Zabidin @ Dida.. 1 kelas dan 1 dorm ngan aku masa form 1 dulu.. kelas 1 Iman, Dorm 28.. pertengahan form 2, dia pindah Johor.. ujung form 2 plak, aku pula yg pindah.. hehe.. disebabkan dia ni chomel dan riang ria orangnya, mesti la aku tersangat lah ingat.. lebih2 lagi masa form 1 dulu, ada skali dia pakai tudung kaler pink pi PJK (pendidikan jasmani).. aku tanya dia..
"Dida, apsal ko pakai tudung pink g PJ? bleh ke?", tanya aku separa sengal..
"tudung aku basuh la.. tak kering..", jawab nya..
"ooo... camtu...", aku meng'ooo'kan.. padahal boleh je pinjam tudung org lain.. tp time tu tak terpikir plak nk bg dia pinjam.. sape suh dia tak tanya.. hahaha..
masa perhimpunan pagi tu, tudung suma org kaler putih, tetiba ada pink 1.. tak pasal2 dia kena saun ngan teacher elina (kalo tak silap)... haha...

harini, kami jumpa blk setelah 10 tahun tak jumpa.. huuhuhuhu..

me, fiza, dida & adik..
"selamat pengantin baru.."

>> tukar banner lama.. raya dah abih aa.. heh..

No comments: