Sunday 26 June 2005

nasi tambah 1..

muehehehe.. sbnarnya anak buah aku dah bertambah sorg hari ni.. dah macam nasik tambah dah.. lepas 1, dtg lagi 1.. dah cam musim plak.. taun ni je dah 2 org dan menjadikan total suma adalah 3 org.. huhu.. mujur aku tak keja lagi. kalo tak, taim raya masing2 dah pakat2 hulur tangan.. ni la pentingnya jd student. setiap kali raya, org lain yg kasik duit walaupon tak mintak. kuikui..

berbalik kepada anak buah td, dia merupakan seorang pompuan yg bakal mewarisi kerajinan aku.. hehe.. lahir kul 1 tgh hari td melalui operation memandangkan akak ipar ada darah tinggi. masa melawat td, dpt tgk baby melalui cermin jah.. lom bleh kluar dr bilik persatuan2 bayi tu lagi.. huh! ada gak amek gambar ngan henset tp takleh nak masuk dlm pc sbb hp cokia aku takdak bluetooth. jd, tak dpt la nak tunjuk rupa bayi yg berumur 4 jam tuh.. tunggu amek ngan kamera sehari 2 ni la..

nama yg telah dicadangkan oleh mak bapak dia adalah faza aliesha @ nuraliesha. bkn main canggih-manggih nama bebudak skrg... nama aku gak yg mudah, sedap, tepat, cepat dan betul...kan?

dan ini anak2 sudara makcik pawah setakat ni..


Faiz A'aqil


Wan Nor Khadijah

No comments: