Tuesday 7 June 2005

Jalan-jalan cari pasai..

semalam pi times square utk pertama kalinya.. pi la tgk ada apa yg suma org dok sakan sgt.. takdak apa pon..

aku bwk adik ngan sorg anak makcik pi main kat Cosmo's World Theme Park .. tak beli tiket lagi, aku dah teruja ngan rollercoaster (supersonic odyssey) kat situ.. huhu.. track dia mmg mencabar abih.. lalu ataih pala org awam ja.. kalo jatuh la.. opppsss...

tiket mahal gak la. adult RM25/head (kalo ada 2 kepala kena bayaq double.. heh). budak2 RM15/head while warga emas RM15 jgk (org2 tua mana sakan sgt mcm org muda..). percubaan pertama dimulakan dgn bismillah.. hehe.. aku naik spinning orbit yg naik sampai bumbung tuh.. katanya "it's rotating at 10 rate per minute".. tu dia aih.. sebagai seorang penggayat, aku lebih rela tgk kelopak mata sendiri dr tgk kat bawah.. huhu.. tinggi wooo..



lepas tu, naik plak DNA mixer. tgk org lain naik, cam beh jah.. dah naik, baru tau ke'gila babas'annya.. ada plak dia benti taim kepala ke bawah.. mmg nak mix DNA btol la tuh.. mereng la gak seround.. pahtu ada la 3,4 pamenan lain yg aku try.. dan yg pasti, aku naik la rollercoaster tu. mmg bes ah.. adik aku takmo naik. penakut punya budak. anak makcik plak x cukup min height.. cheh.. aku turun ja rollercoaster tu, nampak gambaq aku kat screen org jual gambaq kat tepi tuh.. gambaq taim rollercoaster tu tgh turun cerun. bleh plak amek gambaq taim tu.. mana dan nak kontrol cun.. hehehe..



kluaq dari park tu, aku pekena daytona beberapa round dan 'ter'kalahkan mamat2 cina yg nampak ja cam gangster, tp hampeh.. muka2 depa mcm tak puas ati sbb aku telah terbalikkan keta masing2 dan dpt no 1. tak bes kot sbb kalah ngan pompuan.. haha.. skill penting tuh..

kalo hangpa nak pi, pi ngan kawan2 secara berjemaah la, baru bes.. pahtu, jgn makan kenyang2.. saranan aku nih..

No comments: