Wednesday 22 June 2005

hantu banner..

sejak cuti ni, dah brapa byk banner dah aku tukar.. jgn kata sejak cuti, bln ni saja dah 4,5 kali tukar.. huhuhu.. mmg antu banner btoi la.. asal bukak je pc, tangan dah stat gatai nak design banner. tadak punca.. ehehe.. tu psl keja tak siap2..

lepas tu, kegilaan aku thp banner ni makin menjadi2 apabila jumpa plak website budak Ikoko ni.. rupanya dia letak wallpaper yg lawa2 kat satu web ni.. (web dia gak la..) macam2 kategori wallpaper yg ada kat situ antaranya, anime wallpaper, digital, game, movie, dan ade la byk lagi.. korang pon bleh upload kat situ kalo korg ada wallpaper yg best untuk dikongsi sama2.. apa salahnya, kongsi2 ni kan? jgn berkongsi hidup, sudahlah.. ehehehe..



ape kata korang masuk kat Sukasuki Wallpaper ni.. tgk sendiri la yer.. aku promote jahh..

>> sapa ada ubat nok buang antu dlm otak aku nih..? aku nak wat keje dgn aman ni.. waaaa...!!

No comments: