Monday 30 May 2005

Tajuk thesis..

tinggal lagi sebulan nak bukak sem (7 july). dan ini sekaligus bermaksud, 2 minggu lepas bukak sem, nak kena wat perbentangan tajuk thesis which is a basic requirement for my final project. cewah.. cuak kan bunyiknye?

menurut lecturer, setiap student kena prepare at least 3 proposals supaya kalo kena reject, leh la backup. kalo rasa2 cam kena reject semua, kena la prepare 10 tajuk. cam nak wat buku plak rasenye..

yg menjadi masalah mental ni, sume2 tajuk yg dah dibuat oleh student2 sebelum ni, mestilah TIDAK boleh diulang melainkan teknik yg digunakan adalah berlainan. misalnye ade teknik baru ke.. dan seumpamanya. senarai tajuk pon dah diberi masa sblm cuti harituh. kalo korang nak tau, tajuk2 yg diberi adalah bermula dari tahun 1978 sehingga sekarang. dari zaman lecturer2 aku maseh anak dara tu.. mane la tak masaknye otak aku..

camner pon, aku dah pilih 3 tajuk yg berkisarkan construction ataupon fabrication. mudah sket rasanya sbb benda2 camni bleh nampak berbanding ngan management yg tepape tuh. first, psal offshore, 2nd psl retention pond kat ss7 tuh and 3rd psl bridge antara tanah besar ngan pulau bunting kat kg aku (blom bukak lagi).

gudlak utk diri aku.. gambatte kudasai!

>> sape2 ada kawan2 yg buleh bg maklumat esp psl offshore tuh, bagi la no dia kat aku.. takde contact lagi ni...

No comments: