Monday 23 May 2005

Result pekse kuar dah..

akibat tidak terlalu berfoye2, result aku akhirnye telah jatuh dgn jayanya. mungkin lepas ni perlu lebih banyak bermain bowling atau ber'Daytona' beberapa round seperti tahun2 sebelumnya dalam mengejar keputusan yang lebih membersangsangkan.

semester lepas, aku telah tekun ngadap buku dan kurang memonteng kelas secara semberono. mungkin itu adalah penyebab utama result aku tak bes. misalnya, kelas economics 'kegemaran' aku tuh, rasanya ade la skali 2 aku ponteng. Malah ketika taim ujan lebat pon, aku redah jua utk mendapatkan secebis ilmu di dada (yeryer je..) walaupon aku terpaksa bergelumang dgn kesejukan ekon dan baju yg basah dlm kelas.. huhuhuhu...

Namun begitu, gameboy adek aku sering menjadi teman ketika kelas economics tu.. tu la gamaknye penyebab utama penurunan pointer utk subjek tu. tergamak btol..

apepon, aku bersyukur sbb aku pass sume paper sem ni.. dan berharap akan lebih bersungguh2 dlm kelas pada semester akan datang.. (bleh caye ke ni..?)

"Majulah sukan utk negara.." marilah kita bermain tenis dan pingpong.. ;)

No comments: