Tuesday 17 May 2005

Kembali Ke Pangkuan..

huhu.. journey aku selama lebih kurang sebulan tu, akhirnya tamat jua.. tah brape rat duit aku abih. takpe la.. bkn slalu..

dari shah alam, aku g kuantan (umah noma), pahtu ke triang (umah pid), then ke temerloh (umah pakngah) dan akhirnye, aku dok kt kampung selama 3 minggu.. Balik smlm aku naik train dr sungai petani dan turun kat kl sentral. sememangnya kenderaan itu merupakan feveret aku walaupon masa yg diambil utk sampai ke kl adalah selama 12 jam. bleh layan blues.. hehe.. sapa2 yg ade penyakit terutamanya yg mudah krem sbb sejuk, aku sarankan toksah la naik train. sejuk bangettt..

orang ramai sering bertanyakan, "kenapa ko slalu sgt blk kg? ada ape kat sana?".. Jadi, secara eksklusif anda dibawakan khas ke kg emak aku, Kg. Singkir, Yan, Kedah Darul Aman. Nak tau ape yg bes sgt kat sana, meh masuk fotopages aku.

penatnye.. tido dulu eh.

No comments: