Sunday 17 April 2005

Diploma in Quantity Surveying

huhu.. akhirnya terkonvo jua aku.. disaksikan oleh Dewan Sri Budiman (DSB) yg tak berapa budiman tuh, aku telah berjalan diatas pentas utk bersalaman ngan abg hensem perWIRAku tu.. name pe tah encik Wira tuh.. dr zaman abg aku amek sijil, sampai ke ijazah, dia je la yg bg... tak krem ke kaki dia aa?

Pg td sampai lambat kat bangunan HEP tuh. Pid dah cuak sbb jubah dia ade kat aku. tu la, sapa suro aku amekkan.. tp, taim sampai tu, graduan lain lom lagi gerak2 khas ke DSB. yer yer je aku wat pecutan dr rumah lalu meninggalkan mak dan sepupu aku si jamilos, dirumah.. huhu...

Apepon, bes jumpe member2 lama walaupon pah abih majlis, sume tah lari ke mana. tak sempat nak amek gambo ngan cik Noma aka Yul (toyol versi endon) tuh.. Sori ah Noma, aku tak jumpe ko, lantas pulang ke rumah ngan jaya nye.. ('mcm la henset takde...' aku tau itu ayat yg nak ditujukan, kan? malangnye, krdtku telah habis ditelan zaman, nak wat camner?

Apepon, kepada member2 yg dah mula bekerjaya tuh, ingat2 la aku yg masih jd student ni.. setaun setengah lagi nak abih ni.. InsyaAllah.. huhu..


aku ngan angah (Fadzilah Lee Ideris)

>>pegi tgk gamba konvo lain kat Fotopages Aku

No comments: