Friday 29 April 2005

che pOOnz TOUR

mulai 22 April haritu, tour bermula di umah Yul kat Kuantan. Dlm masa 3 hari dok sana, pelbagai aktiviti gaya bebas dapat dilakukan. Antaranya; mandi laut kat umah neneknye, jumpe budak Anas (member kampung), berfoye2 kat Megamall, saje suka2 g muntah kat funfair (tu la.. nak naik lagi natang pusing2 tu.. kan dah padan muka aku!), g makan ikan bakar, dan lain2 keje takde pekdah.

pahtu, konsert bergerak ini kemudiannye beralih ke Triang (umah pid). keje aku, makan dan tido tak kira waktu. sampai ade jiran dia dtg kejut aku bgn tido lagi tuh. hahahaha.... malu btol. padahal dia salah org. dia nak kejut adik member aku tuh.. tu la, padan muka aku lagi. pada siang hari, aku dan Yul g tlg mak dia jual ABC, kopok lekor ngan cucur udang. Tolong makan la.. setelah merasakan kami telah membangkrupkan bisnes diorang, aku dan Yul lari ke umah sepupuku, Jamilos kat Temerloh. Kat sana, buat bodo je.. hehehe...

malam 27hb haritu, driver aku anto aku kat sg petani bersama2 cik Yul, Pid dan emaknya. pid dan emaknye g umah bapa sudaranya kat Teloi. so, cik Yul je yg folo pi kg aku. dlm masa sehari, aku bwk dia g mandi sungai, foye2 kat sg petani, makan angin sampai kenyang kat tepi laut dan tido di rumah baru..

Hari ini, dia telahpon pulang ke shah alam bagi meneruskan tournye sendiri ke PD pula.. dan aku, kembali men'cc'... kepada Yul, jemput2 la dtg ke kg aku lagi.. mu jange malu2...

No comments: